Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupilam przed swietami klocki na aukcji. Po swietach corka zlozyla klocki i okazalo sie ze sa wadliwe. Niestety czas na zwrot minął. Napisalam do sprzedawcy i zgodzil się na zwrot pieniedzy jak moge zwrocic klocki nie placac za zwrot.
Złóż reklamację albo odeślij na własny koszt skoro tak się ugadałeś ze sprzedającym. Ja bym składał reklamację z tytułu rękojmi skoro towar jest wadliwy, po uznaniu reklamacji sprzedający zwraca za odsyłkę. Tak i tak musisz wysłać na własny koszt. Poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@magdaciel1987 przedmiot był wadliwy, więc mamy tu do czynienia z reklamacją. W takiej sytuacji odsyłasz przedmiot do kupującego, a on po uznaniu reklamacji zwraca Ci koszt towaru oraz koszt przesyłki do niego.
@magdaciel1987 To nie jest tak, że czas na reklamację wynosi 14 dni, choć Allegro tylko w tym czasie udostępnia formularz zwrotu. Na reklamację z powodu wad lub niezgodności z opisem masz 2 lata na podstawie RĘKOJMI. Wadliwy towar odsyła się na koszt sprzedającego, czyli najpierw płacisz za odesłanie dowolną metodą, a potem sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci ten koszt. Poza tym musi towar wymienić, naprawić lub oddać Ci wszystkie środki. Reklamację możesz zgłosić mailem i odesłać przedmiot na adres podany w zakładce Reklamacja na aukcji, w której dokonałaś zakupu. Gdyby sprzedawca stwarzał Ci jakikolwiek problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.
Nie myl konsumenckiego zwrotu bez podania przyczyny z reklamacją z powodu wad.