Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kontaktowałem się ze swoim bankiem i jest ok jeżeli chodzi o przelew za zakup a na allegro stronie widnieje od wczoraj płatność w toku nie chce anulować i ponownie kupić
Klikasz ponów płatność. Anulowanie płatności to nie to samo anulowanie zakupu, więc jak nie idzie ponowić musisz anulować płatność i ja ponowić.
No właśnie nie chce tego zrobić ba nawet nie moge ponownie kupić bo cena produktów się zmieniła
A gdzie znaleźć ponownie płatność bo tylko widze płatność w toku?
@dahek76 Za pomocą przycisku "anuluj płatność" w szczegółach zamówienia. Anulowałam dla Ciebie już tę płatność, możesz ją ponowic.
@dahek76 Cześć. 🙂 Jeśli płatność do tej pory nie przeszła, to zapewne przelew już nie zostanie zrealizowany. Anuluj płatność, a następnie ją ponów.
Dzięki ale jak chce zakupić ponownie to jednego produktu już nie ma a drugi zmienił cene
@dahek76 Nic już nie zrobisz jak płatność nie przeszła, wszystko masz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Teraz patrzyłem wyskoczyło płatność anulowana i teraz jest opłac zakup i się udało dziękuję i pozdrawiam wszystkich