Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałam od pracodawcy punkty które przeznaczyłam na kod promocyjny do Allegro. W trakcie zakupu miałam problem z przekierowaniem do banku. Zakup się nie odbył. Zgodnie z regulaminem tego kodu promocyjnego powinnam otrzymać nowy kod na adres mailowy jednak nic takiego się nie stało. Gdzie się zgłosić aby odzyskać kod?
@Lafosa Sprawdź swoją zakładkę Kupony; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony Kod powinien wrócić w ciągu 24 godzin. Jeśli nie wróci, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@Lafosa sprawdziłam to i ten kupon powinnaś widzieć tutaj, a także powinnaś móc go wybrać na formularzu płatności i dostawy po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki". Daj proszę znać, gdyby było inaczej. 🙂