anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak odzyskać nie wykorzystane środki z kodu podarunkowego?

Client:64553026
#7 Wielbiciel#

Dokonałam a raczej próbowałam dokonać zakupu z wykorzystaniem kodu podarunkowego. Przy potwierdzaniu płatności coś z Bankiem poszło nie tak, nie udało mi się potwierdzić płatności ( w ogóle nie zalogowało mnie na konto Banku) w efekcie zdecydowałam się na anulowanie zakupu. Po jakiejś chwili kolejna próba, wszystko pięknie, wpisuje ponownie kod rabatowy a tu komunikat, że został już wykorzystany. Co jest grane? przecież do zakupu nie doszło! W jaki sposób mogę odzyskać te środki z kodu? Wyczytałam w regulaminie, że jeśli np nie wykorzystam środków w całości to wtedy to co zostaje trafia na kartę podarunkową. Super, tylko nie trafiło i w tej chwili ani nie mam środków na karcie podarunkowej ani nie mam możliwości wykorzystać kodu. Może ktoś miał podobną sytuację i wie jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:64553026 Karta podarunkowa powinna się odnowić w zakładce Kupony; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony w ciągu 24 godzin. Jeśli się nie odnowi, napisz tu; karty@allegro.pl

 

oznacz moderatorów