anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze lub rozwiązać sytuację

Client:47008599
#7 Wielbiciel#
  • Witam.

Zapłaciłam za zamówienie ale sprzedawca twierdzi, że wciąż nie otrzymał wpłaty.

Minęło już kilka dni i dawno wszystko powinno być uregulowane. 

Co mogę zrobić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Wejdź w zamówienie w zakładce zakupy i zobacz status wpłaty. Jeśli jest "zakończona" to pieniądze powinny być u sprzedawcy, jeśli ma inny status, to coś poszło nie tak.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:47008599 jeśli płatność była błędna pieniądze wrócą do 3 dni roboczych na konto,. z którego dokonywałeś zapłaty.

A jaka to metoda płatności?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:47008599, możesz podać numer tego zamówienia? Zweryfikuję to. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli w zakładce "Moje zakupy" masz status opłacone to otwórz dyskusje ze sprzedającym, powinien otrzymać środki: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów