Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam za zamówienie ale sprzedawca twierdzi, że wciąż nie otrzymał wpłaty.
Minęło już kilka dni i dawno wszystko powinno być uregulowane.
Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Wejdź w zamówienie w zakładce zakupy i zobacz status wpłaty. Jeśli jest "zakończona" to pieniądze powinny być u sprzedawcy, jeśli ma inny status, to coś poszło nie tak.
@Client:47008599 jeśli płatność była błędna pieniądze wrócą do 3 dni roboczych na konto,. z którego dokonywałeś zapłaty.
A jaka to metoda płatności?
@Client:47008599, możesz podać numer tego zamówienia? Zweryfikuję to.
Jeżeli w zakładce "Moje zakupy" masz status opłacone to otwórz dyskusje ze sprzedającym, powinien otrzymać środki: https://allegro.pl/dyskusje/nowa