Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Piszę tu post, ponieważ pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją. Jakiś czas temu a dokładnie 11 sierpnia kupiłam na allegro pościel, zapłaciłam od razu, a przesyłka nawet nie została nadana. Sprzedawca nie reaguje na maile, a do tego allegro zablokowało tej osobie konto. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją i może podpowiedzieć jak to rozwiązać?
Będę wdzięczna za sugestie 🙂
Złóż wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
W tej sytuacji pozostaje chyba tylko wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...