Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu ze starego konta na którym były błędne dane adresowe ( mail i nr. tel. ). Odbiór w Żabce. Co mam zrobić aby otrzymać kod odbioru na nowy nr tel. Paczka już czeka na odbiór.
Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą i podaj mu nowy telefon. Jeśli mimo to nie uda się zmienić danych i nie otrzymasz kodu na nowy numer telefonu, nie odbierzesz przesyłki. Wyślij wtedy sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy (możesz zrobić zwrot w zakładce Kupione) i kup towar ponownie, albo bez odstąpienia od umowy zapłać mu za ponowne nadanie paczki. Jeśli powrót przesyłki będzie płatny, sprzedawca może domagać się zwrotu tej kwoty.
Jeżeli zakupiłeś przez Smart to zwrot jest darmowy.