Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zakupy u dwóch różnych sprzedawców. Ponieważ były problemy z transakcją anulowałam zakup, okazało się jednak że przelew został zrealizowany. Zwrot za zakup otrzymałam jedynie od jednego sprzedawcy, drugi twierdzi że zamówienie jest niepłacone i że mam się z tym zwrócić z pomocą do Allegro. Otwarta dyskusja ze sprzedawcą też nie przyniosła efektów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej kwestii.
@_anna13_ Otwarta Dyskusja musi przynieść efekty. Poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Co on na to?
Nie może być tak, aby przy wspólnej płatności pieniądze dotarły tylko do jednego sprzedawcy.
@_anna13_ potwierdź proszę czy chodzi o zamówienie nr 6bf3d574-52ab-11ec-9230-8d2c57c4f8c4?
@_anna13_, skontaktowaliśmy się ze sprzedającym, żeby wyjaśnić tę sprawę. Poprosimy go o zwrot środków dla Ciebie. 🙂