Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Zamówiłem na allegro błotnik, który po otrzymaniu nie pasował. Zwróciłem go sprzedającemu lecz nie otrzymałem zwrotu należności ponieważ nie odznaczyłem na allegro odmowy zakupu, aby zwrócili sprzedającemu prowizje od sprzedaży.
Dodam również że zgłoszenie do sprzedającego było telefonicznie. Zostało zwrócone do sprzedawcy, lecz teraz on nie chce oddać należności ponieważ jak twierdzi nie odznaczyłem zwrotu na allegro. Teraz zrobić tego nie mogę ponieważ minął już czas na możliwość. A wcześniej sprzedający nie poinformował o takiej konieczności. Co w takiej sytuacji można zrobić?
Bo nie rób zwrotu tylko złóż reklamację na niezgodność (skoro nie pasował), nie rób niczego telefonicznie, zacznij od otarcia dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa , jeżeli masz dowód na zwrot towaru to możesz także złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@BMWSZYMEK Nie masz żadnego obowiązku odznaczać zwrotu na Allegro. Możesz to zrobić mailem, wysyłając sprzedawcy rezygnację z zakupu, a nawet telefonicznie. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy pieniądze odzyskasz.