Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar 20.07.2021r., ponieważ rozmiar nie pasował zwróciłam go w dniu 11.08.2021r. Do dzisiaj nie mam ani pieniędzy ani żadnej odpowiedzi. Wysłałam do **piiip**s-u całą dokumentację skany: zamówienia dowód wpłaty potwierdzenie zwrotu, potwierdzenie operacji i nic. Udałam się na pocztę i uzyskałam informację, że listonosz, dostarczył paczkę i uzyskał potwierdzenie odbioru. Poczta wystawiła duplikat potwierdzenia odbioru ale do dzisiaj go nie otrzymałam. Bardzo proszę o pomoc bo kwota którą wpłaciłam do dla mnie bardzo dużo 127,71 ( 32,72 USD). Ewa Fijałkowska
@Client:87896579, Twój wpis dotyczy innej, konkurencyjnej platformy. Niestety, nie mogę Ci pomóc.