Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam pewien problem, a mianowicie kłopot z oddzyskaniem cofniętych pieniędzy. Płatności dokonałem 23.IV. poprzez "Moje płatności" w kiosku typu Ruch. 26.IV wystąpił jakiś błąd i anulowało ową płatność. Przyszedł mi e-mail zwrotny, że nie posiadają danych gdzie by mieli przelać owe cofnięte pieniądze. Z tego względu, że nie posiadam konta w banku to poprosiłem panią z owego kiosku czy by mogła podać swój prywatny numer konta na który by mogli mi te pieniądze oddać. Numer konta oraz imię i nazwisko tej pani został wysłany w formularzu zwrotnym, a pieniędzy do tej pory nie przelali. Proszę o podpowiedź co mam teraz czynić by odzyskać moje pieniądze które powinny być cofnięte.
Tomasz [edycja]
@tomled26 Cześć. Czy mogę Cię prosić o numer tego zamówienia? Na Twoim koncie nie ma żadnej anulowanej płatności z kwietnia.
Takiego e-maila dostałem i na niego odrazu pani w kiosku odpisała, swój numer konta podała oraz imię i nazwisko.
Może dlatego nie ma takiej wzmianki bo ja jeszcze raz wpłaciłem pieniądze choć tych wcześniejszych nie odzyskałem. Dowody wpłaty jednej oraz drugiej oczywiście posiadam.
@tomled26 Prześlij nam proszę potwierdzenie pierwszej płatności (tej, która została anulowana). Jeśli masz taką możliwość, to prześlij też numer konta, który został podany do zwrotu. Skorzystaj z tego formularza: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...
Dziękuję, formularz uzupełniłem i załączniki dodałem.