Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem ze sprzedającym któremu zareklamowłam towar. Paczka została wysłana 29,08.22 i została doręczena 31.08 do dzisiaj nie mam żadnych wiadomości czy reklamacja zostala uznana czy nie. Wiem że sprzedawca powinien podjąć decyzję w ciągu 14 dni dziś to już 17 dzień i nadal nic. Nie chcę już tego towaru jak mam odzyskać pieniądze...... Dziękuję za każdą pomoc i pozdrawiam
@ewik2101 Otwórz dyskusję, tam ma 24godz na odpowiedź, na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@ewik2101 poproszę o informację czy chodzi o zamówienie nr ac410a82-1fec-11ed-aa1c-c32183587ee8?
ac410a82-1fec-11ed-aa1c-c32183587ee8 to jest to zamówienie
@ewik2101 Do tego zamówienia nie została założona dyskusja. Rozpocznij ją - wtedy będziemy mogli zainterweniować w sprawie, a sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź.
Dyskusję rozpoczniesz tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Witam. Dyskusja była rozpooczęta ze sprzedającym ale ją zakończyłam myśląc że sprzedający jest na tyle uczciwy że sprawdzi towar i da odpowiedź, niestety pomyliłam się dlatego potrzebuję pomocy
Dyskusji nigdy nie kończy się dopóki sprawa nie zostanie zakończona do samego finału, ludzie są teraz mało uczciwi, możesz zawsze po 14dniach odznaczyć jako nierozwiązaną i czekać, teraz napisz tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@ewik2101 Tej dyskusji nie możemy już niestety wznowić. Wysłaliśmy do sprzedającego upomnienie - poinformowaliśmy Cię o tym mejlowo.
@ewik2101 jeżeli sprzedający nie zajął stanowiska w ciągu 14 dni, to reklamację uważa się za uznaną. Otwórz dyskusję, a jak to nie pomoże, to złóż wniosek do POK.