Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zrobiłem zakup w listopadzie bo pisało że dostawa na Mikołaja --spóżnili się z prezentem i 6 grudnia zrezygnowałem z zakupu , po kilku dniach piszą że przesyłka w drodze cały czas prowadziłem dyskusję w połowie grudnia dzwoni kurier że jest przesyłka --powiedziałem mu że zrezygnowałem 6 grudni --poprosił mnie żebym wysłał mu sms że rezygnuję i nie musi jechać do mnie i od tamtej pory czekam na zwrot pieniędzy -- a teraz szok dziś otwieram szczegóły zakupu i pisze 6 zwrot zakupu a dalej wystaw ocenę przesyłka odebrana ...chcą mnie okraść allegro nie reaguje tylko automat odpowiada
w jaki sposób zrezygnowałeś z zakupu?
allegro nie odpowiada, bo pewnie nie kupiłeś od Allegro.
Musisz się kontaktować ze SWOIM sprzedającym. Ty już przed świętami powinieneś mieć środki na koncie i już dawno powinieneś reagować a nie teraz skomleć że kradzież
kupione przez allegro i na czacie informuje mnie allegro że przesyłka nie dotarła do nadawcy --dziwne miesiąc od rezygnacji , a teraz wcale się nie odzywają
wiemy że kupione przez Allegro, ale w jaki spsoób zrezygnowałeś z zakupu?
@mareklo1313 załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Taki chaos że w zasadzie trudno Ci coś doradzić, gdzie zrezygnowałeś- jak? w systemie nie ponieważ widnieje informacja o jakiś zwrocie i wystawieniu opinii.
jest na allegro info o zakupie i zwróć zakup z tego skorzystałem
to teraz pozostała ci dyskusja. Otwórz ją i zaczekaj. Zapomnieli o tobie, zaraz sobie przypomną