anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać ukradzione pieniądze

MAMY ROZWIĄZANIE!
kamusia121
#7 Wielbiciel

Witam, spróbuje opisać problem jak najlepiej potrafię, kupiłem wiertarkę, przyszła po dniu a w pracy testowałem ja 2 dni później, okazało się że się zacina przy byle jakim obciążeniu, wiec zrobiłem nią tak naprawdę jedna dziurę i zgłosiłem od razu problem licząc na wymianę jej, sprzedający kazał odesłać wiec tak zrobiłem. Po odesłaniu jej zapytałem kiedy dostane nową a oni mi na to że tą wyślą do "niemieckiego" serwisu i nawet pół roku można czekać wiec podirytowałem się bo to przesada, kupić coś nowego co nie działa od startu i czekać pół roku więc mówię że chce kasę i kupie po prostu drugą, oczywiście czat już trwał i raz poprosiłem konsultanta bo sprzedający był krętaczem i nie mogłem się dogadać, konsultant odpisał tylko raz i zagwarantował ze napisze znowu w dalszym postepowaniu, sprzedający napisał ze wiertarka była "zajechana, zapylona" i ze odda mi tylko 214zl z 500... gdzie jak mówię to nowy sprzęt,  mam zdjęcia i filmik z pakowania ze wygląda jak nowka, bo jest, tylko jedna dziure testowa zrobila. Konsultant Kacperek widać ze to kolega sprzedajacego, codziennie od poltora tygodnia zglaszam sie zeby sie odezwal i olewa temat, mial dac instrukcje jak odzyskac reszte pieniedzy i nic... sprzedajacy mnie oczernil i okradl a allegro na to przyzwolilo... moge cos zrobic? gdzies na allegro zlozyc osobno skarge i odzyszkac kase? bo sprawa jest bardzo irytujaca. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@kamusia121 Sprzedający zaproponował naprawę, więc zachował się prawidłowo. Możliwe, że części do tej wiertarki są sprowadzane z Niemiec i czas realizacji jest wydłużony, lub serwis znajduje się w Niemczech. Sprzedający nie określił, ile będzie trwała naprawa. 

Reklamacje leżą w całości po stronie sprzedawcy i nie możemy ingerować, w jaki sposób chce ją rozwiązać. 

Proszę Cię tylko o nieobrażanie naszych konsultantów. Naprawdę chcą pomóc i robią wszystko, aby doprowadzić sprawę do pozytywnego końca.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kamusia121
#7 Wielbiciel

Nie widziała Pani jak odpisał i że do dziś olewał, odpisał raz ze jak zdecyduje się na odstąpienie od umowy to mam znowu poprosić o pomoc konsultanta i on napisze mi jak mam odzyskać resztę pieniędzy, klikam codziennie po kilka razy, pisałem tam parę razy i jestem tylko wyśmiewany przez sklep a od niego 0 reakcji, wiec jeżeli oni mogą kłamać mimo ze mam dowody jaka wiertarkę odesłałem a wy nic z tym nie robicie to chyba mam prawo wnioskować co o tym sadze tak ?,  jeżeli ma Pani możliwość to proszę wejść i sprawdzić ile razy o to wnioskowałem i do dziś 0 odzewu, a od Pani dalej się nie dowiedziałem nic tak naprawdę ale tak przy okazji, jeżeli Pani kupi nowa lodówkę i po przyjeździe zabierają oczywiście stara i okaże się do rana ze jednak nie działa jak powinna to tez Pani chce parę miesięcy czekać na nowa? czy normalny sklep jeżeli dal cos zepsutego od "startu" to daje nowe a sam wysyła i czeka parę miesięcy na naprawę i tak, jest potwierdzone info ze nie krócej jak 90dni się czeka.. wiec o czym my mówimy :)? dalej nie wiem jak i gdzie zgłosić żeby odzyskać resztę pieniędzy jak to Pan Kacperek miał pomoc 🙂 A najbardziej chodzi o oszustwo, zgłosiłem od razu usterkę, odesłałem sprzęt gdzie mam filmik jak wygląda ze jest nówka, bo kręciłem iż wiedziałem ze już będzie kręcenie, a sprzedający pisze ze wiertarka zajechana  i dlatego kradnie 300zl a kacperek cisza mimo iluś wiadomości i prośbę o wypowiedz, proszę się odnieść do tego co pisze a nie bronić kolegi

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kamusia121  no właśnie te dowody są przeciwko Tobie, bo odstąpiłeś od umowy i odesłałeś uszkodzona wiertarkę

oznacz moderatorów
kamusia121
#7 Wielbiciel

odeslalem zepsuta bo taka dostalem i zglosilem to od razu ze jest zepsuta, nie tydzien czy dwa po kupnie, dowody przeciwko mnie na co ? jedyne dowody sa na sprzedawce ze klamie ze byla zapylona i zajechana gdzie mam filmik z pakowania bo robili problemy wiec jakie dowody przeciwko mnie? 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@kamusia121  bo jak jest zepsuta, to zgłaszasz reklamację, a jak robisz zwrot i jeszcze dostarczasz dowody, że wysłałeś popsutą, to takie dowody  są niestety, przeciwko Tobie😔

oznacz moderatorów
pecela
#20 Guru ⭐⭐

@kamusia121

Jakiej firmy to była wiertarka? Może trzeba było skorzystać z gwarancji, a nie niezgodności z umową (rękojmi). 

oznacz moderatorów
kamusia121
#7 Wielbiciel

Parkside, bardziej chodzi o to że to była nowa rzecz nie działająca od startu, nie mam czasu czekać "minimum" 90 dni bo tyle jest minimum na niemiecki serwis... musiałem kupić inna 

oznacz moderatorów
pecela
#20 Guru ⭐⭐

@kamusia121

Akurat oni mają bardzo dobry serwis gwarancyjny. Trzeba było zadzwonić na podany w karcie gwancyjnej nr telefonu, opisać problem i czekać na nową wiertarkę.

Tu masz stronę serwisu https://service.kompernass.com/ jest tam opcję sprawdzenie statusu naprawy po nr IAN.

Nr kontaktowy do serwisu producenta 008004912069 (połączenie powinno być bezpłatne). 

oznacz moderatorów
avia
#8 Zapaleniec

kupowałem szrot pod nazwą parkside i jedyne co mają dobre to serwis - wysyłasz im sprzęt a oni przysyłają nowy, ( tej samej nijakiej jakości) i tak w kółko, po trzeciej reklamacji tej samej wkrętarki zaczęli przysyłać już bez odsyłania zepsutej....  Lepiej rozmawiać z serwisem niż z szemranym sprzedawcą...

oznacz moderatorów