Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałbym sie dowiedzieć, co mam zrobić, żeby odzyskać niewykorzystaną opłatę za niewysłaną paczkę?
Tak sie fatalnie złożyło, że pomyliłem wymiary i wpisałem do etykiety małą paczkę. Niestety paczkomat otworzył zbyt wąską skrytkę, a ja wsciekły na siebie, bezwiednie zamknąłem drzwiczki i poszedłem do domu przepakować z myślą, że wydrukuję nowa etykietę do wysyłki, a tą jakoś anuluję. Jednak nic nie mogłem zrobić, zadzwonić, napisać, dowiedzieć się na ten temat. Wysłałem więć ponownie paczkę przez Inpost, ale zapłaciłem drugi raz i to duzo więcej niż na Allegro.
Czy tamtą niezrealizowana wysyłkę towaru - koszt, bo przecież towaru nie było w skrytce, można jakoś odzyskać. Gdzie i jak złozyć jakąs skuteczną reklamację, i gdzie czy na Allegro czy na Inpostcie???
@Krist47, zweryfikujemy tę sprawę z przewoźnikiem i jeśli jest taka możliwość - zrobimy korektę.
Czy chodzi o zamówienie nr 1b8abec6-8bc8-4d06-9686-a396c09d1e99 z 31 sierpnia?
Tak, zamówienie z 31 sierpnia, ale numeru nie mogę odnaleźć. Chodziło o aukcję "Cztery ładne ptaszki - warto si nimi zaopiekować" Byłbym bardzo wdzięczny za dokonanie tej korekty!
@Krist47, zweryfikuję to z odpowiednim działem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
Super MAJU, czekam na dobre wieści. Dziękuję
@Krist47, cześć 🙂 Niestety nie mam dobrych wiadomości. Przez to, że otworzyłeś i zamknąłeś drzwiczki skrytki, nie możemy anulować tej etykiety.
Gdyby skrytka nie została otworzona, moglibyśmy anulować tę etykietę.