Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wróciła a sprzedający nie oddal jeszcze środków to napisz do niego niech Ci wyśle powtórnie.
@elvis150985, jeśli chcesz, aby sprzedawca ponownie wysłał Ci przesyłkę, skontaktuj się z nim (po zakończeniu każdej transakcji otrzymujesz na mejla dane sprzedającego) i ustalcie warunki nowej dostawy.
Jest taki problem ze osoba kazała mi opłacić przesyłkę jeszcze raz a tam niema takiej opcji bym zapłacił te 8.99zl
Masz w "Moje zakupy", szczegóły i tam jest opcja dopłać, jeżeli to nie jest możliwe to zapłać mu na konto które Ci poda.
@elvis150985 Możesz dopłacić bezpośrednio na konto bankowe sprzedawcy, które on Ci poda. Możesz dopłać poprzez funkcję Dopłać w zakładce Moje zakupy. Możesz też zrobić zwrot towaru w zakładce Moje zakupy, sprzedawca odda Ci całą wpłatę, a Ty potem kupisz to samo po raz drugi u tego samego sprzedawcy lub od innego. Nie będziesz wtedy płacił dwa razy za wysyłkę.