Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
23 listopada odesłałam obuwie do paczkomatu kodem który dostałam na zwrot. Paczka trafiła do paczkomatu ale nie do sprzedawcy7 którego kupiłam. Niechcący zakończyłam dyskusje na allegro:/ c
@Client:103393124 podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja lub numer dyskusji ze sprzedającym.
Zgłoszenie nr IPR12631744 numer przesyłki 600000276360185025590063
A skąd wiedza że nie dotarła? a ten zwrot to Smart widać!
@Client:103393124 to jest numer przesyłki, a ja, abym mogła Ci pomóc potrzebuję numeru Twojego zamówienia na Allegro lub numer tej dyskusji ze sprzedającym lub chociaż jego login.
@Client:103393124 teraz jest w porządku 🙂 Już działam w Twojej sprawie, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź od zespołu.
Ok dziękuje bardzo
@Client:103393124 otworzyliśmy ponownie Twoją dyskusję ze sprzedającym i nasz pracownik również się już w niej wypowiedział.