anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak potwierdzić płatności BLIK z innego konta?

z_mariusz
#1 Nowicjusz#

Około miesiąca dokonałem zakupu, za towar i miesięczny pakiet SMART zapłaciłem BLIKIEM z innego niż zwykle rachunku bankowego. Od tego czasu niektóre z zakupów płacone BLIKIEM wysyłają prośbę o mobilną autoryzację na ten rachunek z którego była zrobiona ta jedna nieszczęsna płatność. Nie ma ponadto regularności bo część autoryzacji płatności przychodzi na mój standardowy rachunek.

Może ktoś miał podobny problem albo podpowie gdzie szukać rozwiązania?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@z_mariusz Przy zakupie wybierz inną metodę płatności, na przykład przelew, ale nie płać, potem zmień ponownie na BLIK. Powinna pojawić się możliwość wyboru rachunku bankowego.

oznacz moderatorów