anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak potwierdzić udział w licytacji powyżej 1000 zł?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Licytuję przedmiot, jeśli chcę  przejść do kwoty powyżej 1000zł, allegro każe potwierdzić udział w licytacji, otrzymałam SMS z kodem weryfikacyjnym lecz nie wiem gdzie mam go wpisać, wysłać? Jak to działa?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Moniak_11 potwierdzenie pojawi się w czasie licytacji oferty powyżej tej kwoty. Chyba jest ważne 60 dni

oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Tyle że ja chcę zalicytować powyżej 1000zł i nie mogę

oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Dodam, że kwota w licytacji jest wyższa niż 1000

oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Oferowana w licytacji kwota jest ponad 1000zł, dlatego chcę zalicytować wyżej, niestety nie przechodzi. Otrzymałam SMS z kodem, licytując wyświetla się " potwierdz udział w licytacji", lecz nie ma możliwości przejść dalej

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Moniak_11 drobna poprawka, weryfikacja jest ważna przez 30 dni 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Dziękuję

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Moniak_11 czy możesz przesłać zrzut ekranu i opisać krok po kroku jakie czynności wykonujesz? Czy się dzieje po wpisaniu kodu? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Rzecz w tym, że nie mogę nigdzie wpisać kodu, nie ma tej opcji. W momencie kiedy klikam kwotę licytacji, wyskakuje mi,  " Potwierdz udział w licytacji", w tym momencie przychodzi do mnie SMS z kodem, jednak na monitorze nie mam tej możliwości  ponieważ cały czas  " kręci się kółko" , jakby wyszukiwania

oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Dodam , że na kilku aukcjach jest to samo 

Screenshot_20220815-182435_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Moniak_11 otrzymałam odpowiedź od działu technicznego. Korzystasz z przeglądarki Edge czy problem występuje też gdy korzystasz z innych przeglądarek np. Chrome lub Firefox? 
Możesz też wyczyścić pliki cookies w przeglądarce oraz sprawdzić czy problem występuje również w trybie incognito. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Problem jest  zarówno w Edge jak i w Chrome, a także w telefonie z Androidem 9

oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Pliki cookies były wyczyszczone

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@Moniak_11  Trzeba jeszcze udostępnić  "wyskakujące okienka"  w opcjach przeglądarki, no i koniecznie wyłaczyć Adblocka czy inne dodatki chroniące przed reklamami.

oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

O, super, może to jest przyczyną, chociaz mam ustawion. Dziękuję za podpowiedzgowanie do allegro również za pomocą kodu SMS i to dziala poprawnie. Spróbuję

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Moniak_11 dziękuję za informację! Założyliśmy zadanie dla zespołu IT, żeby wyjaśnić ten problem. Gdy tylko otrzymam jakieś informacje w tej sprawie, przekażę je tutaj. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Moniak_11
#8 Zapaleniec#

Super, cieszę się ponieważ nie wiem co robić. W incognito,  przy próbie licytowania wyskakuje okno z zapytaniem, czy automatycznie użyć/wpisać kod, który przychodzi SMS-em przy każdej próbie, klikam "zezwól" i nadal tak się nie dzieje, nadal okno wyszukiwania 😞

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Moniak_11 wracam z potwierdzeniem, że zostało wprowadzone rozwiązanie i problem nie powienien już występować. Daj proszę znać, czy już wszystko działa poprawnie?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów