Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Licytuję przedmiot, jeśli chcę przejść do kwoty powyżej 1000zł, allegro każe potwierdzić udział w licytacji, otrzymałam SMS z kodem weryfikacyjnym lecz nie wiem gdzie mam go wpisać, wysłać? Jak to działa?
@Moniak_11 potwierdzenie pojawi się w czasie licytacji oferty powyżej tej kwoty. Chyba jest ważne 60 dni
Tyle że ja chcę zalicytować powyżej 1000zł i nie mogę
Dodam, że kwota w licytacji jest wyższa niż 1000
Oferowana w licytacji kwota jest ponad 1000zł, dlatego chcę zalicytować wyżej, niestety nie przechodzi. Otrzymałam SMS z kodem, licytując wyświetla się " potwierdz udział w licytacji", lecz nie ma możliwości przejść dalej
@Moniak_11 drobna poprawka, weryfikacja jest ważna przez 30 dni 🙂
Dziękuję
@Moniak_11 czy możesz przesłać zrzut ekranu i opisać krok po kroku jakie czynności wykonujesz? Czy się dzieje po wpisaniu kodu?
Rzecz w tym, że nie mogę nigdzie wpisać kodu, nie ma tej opcji. W momencie kiedy klikam kwotę licytacji, wyskakuje mi, " Potwierdz udział w licytacji", w tym momencie przychodzi do mnie SMS z kodem, jednak na monitorze nie mam tej możliwości ponieważ cały czas " kręci się kółko" , jakby wyszukiwania
Dodam , że na kilku aukcjach jest to samo
@Moniak_11 otrzymałam odpowiedź od działu technicznego. Korzystasz z przeglądarki Edge czy problem występuje też gdy korzystasz z innych przeglądarek np. Chrome lub Firefox?
Możesz też wyczyścić pliki cookies w przeglądarce oraz sprawdzić czy problem występuje również w trybie incognito.
Problem jest zarówno w Edge jak i w Chrome, a także w telefonie z Androidem 9
Pliki cookies były wyczyszczone
@Moniak_11 Trzeba jeszcze udostępnić "wyskakujące okienka" w opcjach przeglądarki, no i koniecznie wyłaczyć Adblocka czy inne dodatki chroniące przed reklamami.
O, super, może to jest przyczyną, chociaz mam ustawion. Dziękuję za podpowiedzgowanie do allegro również za pomocą kodu SMS i to dziala poprawnie. Spróbuję
@Moniak_11 dziękuję za informację! Założyliśmy zadanie dla zespołu IT, żeby wyjaśnić ten problem. Gdy tylko otrzymam jakieś informacje w tej sprawie, przekażę je tutaj.
Super, cieszę się ponieważ nie wiem co robić. W incognito, przy próbie licytowania wyskakuje okno z zapytaniem, czy automatycznie użyć/wpisać kod, który przychodzi SMS-em przy każdej próbie, klikam "zezwól" i nadal tak się nie dzieje, nadal okno wyszukiwania 😞
@Moniak_11 wracam z potwierdzeniem, że zostało wprowadzone rozwiązanie i problem nie powienien już występować. Daj proszę znać, czy już wszystko działa poprawnie?