Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamowałam jeden produkt i otrzymałam za niego zwrot pieniędzy w ramach POK. Teraz zepsuła się kolejna szczoteczka i Sprzedający również nie reaguje na moją reklamację. Jak mogę odzyskać pieniądze za jej zakup?
@Nelcia2006 Napisz tu i poproś o pomoc, z pewnością pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Nelcia2006 widzę, że jeszcze do nas nie napisałaś, więc zajęłam się tą sprawą. Poproszę Cię o chwilę cierpliwości, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać 🙂
Numer zamówienia
@Nelcia2006 dziękuję bardzo! Czy możesz podać jeszcze numer oferty, z której szczoteczka się zepsuła? To będzie jeden z tych:
11535084160
11539820195
11535116203
11535128432
A sprawdzisz to tutaj, rozwijając szczegóły zakupu:
To jest biała szczoteczka 11535084160. Pozdrawiam.
@Nelcia2006 wracam z informacjami 🙂 Czy możesz podać numer oferty z tego zamówienia, z której produkt chcesz reklamować? Oraz przesłać zrzuty ekranu Twoich wiadomości do sprezdającego, w których zgłaszasz mu reklamację dotyczącą tego produktu? 🙂
Dzień dobry! W dalszym ciągu czekam na odpowiedź.Pozdrawiam.Nelcia2006
@Nelcia2006 bardzo przepraszam, że musiałaś czekać! Poprosiłam o bezpośredni kontakt zespół zajmujący się rekompensatami, poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas.
@Nelcia2006 napisaliśmy do Ciebie w sprawie nr 23478901. Bardzo proszę odpisz na naszą wiadomość 🙂
No, no.... to bardzo interesująca wiadomość. Było tutaj wiele informacji o POK i uzytkownicy zawsze pisali że zwrot z POK był zawsze za 100% zakupu, niezaleznie czy były to zakupy objęte reklamacją czy nie.
Czyżby eksperci Allegro zaczynali się uczyć?