anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak reklamować kolejny produkt z tego samego zamówienia?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Nelcia2006
#7 Wielbiciel#

Reklamowałam jeden produkt i otrzymałam za niego zwrot pieniędzy w ramach POK. Teraz zepsuła się kolejna szczoteczka i Sprzedający również nie reaguje na moją reklamację. Jak mogę odzyskać pieniądze za jej zakup?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nelcia2006 widzę, że jeszcze do nas nie napisałaś, więc zajęłam się tą sprawą. Poproszę Cię o chwilę cierpliwości, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Nelcia2006
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
Nelcia2006
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia

f6c326d6-5808-11ec-8530-d3eafa235179
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nelcia2006 dziękuję bardzo! Czy możesz podać jeszcze numer oferty, z której szczoteczka się zepsuła? To będzie jeden z tych:
11535084160
11539820195
11535116203
11535128432
A sprawdzisz to tutaj, rozwijając szczegóły zakupu:

la_nika_0-1660221971692.png

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Nelcia2006
#7 Wielbiciel#

To jest biała szczoteczka 11535084160. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nelcia2006 wracam z informacjami 🙂 Czy możesz podać numer oferty z tego zamówienia, z której produkt chcesz reklamować? Oraz przesłać zrzuty ekranu Twoich wiadomości do sprezdającego, w których zgłaszasz mu reklamację dotyczącą tego produktu? 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Nelcia2006
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry! W dalszym ciągu czekam na odpowiedź.Pozdrawiam.Nelcia2006

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nelcia2006 bardzo przepraszam, że musiałaś czekać! Poprosiłam o bezpośredni kontakt zespół zajmujący się rekompensatami, poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Nelcia2006 napisaliśmy do Ciebie w sprawie nr 23478901. Bardzo proszę odpisz na naszą wiadomość 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

No, no....  to bardzo interesująca wiadomość.  Było tutaj wiele informacji o POK  i  uzytkownicy zawsze pisali   że  zwrot z POK  był zawsze za 100%  zakupu, niezaleznie czy były to zakupy objęte reklamacją czy nie.

Czyżby eksperci Allegro zaczynali się uczyć?

oznacz moderatorów