Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomożecie?
anula1_2006 Moje zakupy - szczegóły - otwórz dyskusję
lub pisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@anula1_2006 Pole do opisu służy do tego aby tam umieścić opis sytuacji...
@anula1_2006 Zacznij od opisu sytuacji, może pomoże tylko otwarcie dyskusji ze sprzedającym:https://allegro.pl/dyskusje/nowa. Lepszym sposobem i skuteczniejszym jest reklamacja z tytułu rękojmi, odpowiada za towar sprzedawca:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@anula1_2006 Wyślij sprzedawcy mailem pismo reklamacyjne, określ w nim wady i zażądaj naprawy towaru, wymiany na sprawny lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Wymiana towaru + wszystkie wysyłki reklamacyjne także na koszt sprzedawcy. Adres do odesłania reklamowanego produktu masz na aukcji z zakładce Reklamacja. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni, jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana i żądania muszą zostać spełnione. Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problem z reklamacją, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w nim reklamację ponownie i poproś tam o wsparcie pracownika Allegro.
Super dziękuję za pomoc 💋