Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym reklamować produkt który się popsuł, a sprzedawca poprosił o skorzystanie z formularza reklamacyjnego. Niestety tam jest tylko opcja reklamacji świeżo otrzymanego produktu. Minął już rok, a ja nie mam ani kłopotów z paczką ani nie mam numeru przesyłki, żeby wypełnić opcje formularza. Co zrobić w tej sytuacji? Pozdrawiam.
@seba650 reklamację możesz złożyć przez formularz dostępny w szczegółach zakupu:
W formularzu wybierz produkt, który chcesz zareklamować, a następnie szczegółowo opisz problem. Możesz dodać tam też załączniki, na przykład zdjęcia uszkodzeń lub opinię rzeczoznawcy. W formularzu zaznacz, jaki sposób rozwiązania reklamacji będzie Cię satysfakcjonował.
Gdy zgłosisz reklamację, automatycznie otworzymy Dyskusję ze sprzedającym, gdzie na bieżąco sprawdzisz jej przebieg.