anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak reklamować produkt po okresie zwrotu?

seba650
#7 Wielbiciel#

Chciałbym reklamować produkt który się popsuł, a sprzedawca poprosił o skorzystanie z formularza reklamacyjnego. Niestety tam jest tylko opcja reklamacji świeżo otrzymanego produktu. Minął już rok, a ja nie mam ani kłopotów z paczką ani nie mam numeru przesyłki, żeby wypełnić opcje formularza. Co zrobić w tej sytuacji?  Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@seba650 reklamację możesz złożyć przez formularz dostępny w szczegółach zakupu:

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły zakupu].
  3. Pod informacją o zakupionym produkcie kliknij [Zgłoś reklamację lub problem], aby przejść do formularza reklamacji.

W formularzu wybierz produkt, który chcesz zareklamować, a następnie szczegółowo opisz problem. Możesz dodać tam też załączniki, na przykład zdjęcia uszkodzeń lub opinię rzeczoznawcy. W formularzu zaznacz, jaki sposób rozwiązania reklamacji będzie Cię satysfakcjonował.

Gdy zgłosisz reklamację, automatycznie otworzymy Dyskusję ze sprzedającym, gdzie na bieżąco sprawdzisz jej przebieg.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów