anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak reklamować wadliwy produkt, gdy ze sprzedawcą nie ma kontaktu i nie odpowiada na żadne maile?

kalisiaa
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mwmonety
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję ze sprzedającym przez formularz allegro ,będzie musiał w ciągu 24 h udzielić odpowiedzi .Złóż reklamację ,odeślij mu ten produkt na jego koszt ,musi go naprawić lub przysłać taki sam sprawny na swój koszt. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kalisiaa W takiej sytuacji musisz otworzyć spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w nim zgłosić reklamację. Sprzedawca będzie musiał odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po tym czasie możesz tam poprosić o interwencję pracownika Allegro.

Jeśli to był zakup na Allegro Lokalnie spór otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów