anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak rowiązać problem?

Ewa_Ch1
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Mam nietypowy problem i proszę o pomoc jak go rozwiązać. W dniu 08.11.2023 kupiłam telefon Samsung u sprzedawcy Blue-Phone. Telefon otrzymałam już rozpakowany, ale sprzedawca zapewniał mnie, że jest nowy. Wahałam się, ale, że wcześniej kupiłam u niego kupiłam telefon dla męża i wszystko była OK więc nie miałam podstaw, żeby mu nie wierzyć. Niestety 29.02.2024 na ekranie telefonu wyświetliła mi się informacja z sieci Plus „Upłynął termin płatności raty za telefon! W celu wyjaśnienia sprawy prosimy o kontakt pod nr …” Zadzwoniłam na wskazany numer i usłyszałam, że sprawą już zajmuje się windykator i telefon zostanie zablokowany. Zrobiłam zdjęcie, opisałam sytuację i wysyłam wiadomość do sprzedawcy. Uzgodniliśmy, że mam odesłać telefon a on wymieni lub zwróci pieniądze. Telefon odesłałam za potwierdzeniem zwrotnym tydzień temu, ale odpowiedzi nie mam żadnej. Sprzedawca przestał się odzywać a podany numer telefonu widocznie jest fikcyjny, ponieważ kompletnie nie odpowiada. Dlatego proszę o pomoc jak mogę odzyskać pieniądze od sprzedawcy za telefon w kwocie 5677,73 zł, ponieważ straciłam już zaufanie do tego sprzedawcy. Pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusje, od tego należało zacząć: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

albo: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

takiego telefonu nie wolno sprzedawać.

oznacz moderatorów

Ewa_Ch1
#8 Zapaleniec#

Dzięki. Ale już nie wiedziałam od czego zacząć.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie będzie łatwo, ale tam musi odpowiedzieć, tam masz pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Ewa_Ch1 bardzo dobrze, że już rozpoczęłaś dyskusję. Tak jak napisał @LEW433 to najlepsze w tej chwili rozwiązanie. Zgłosiłaś już swoje stanowisko, więc poczekaj teraz na odpowiedź sprzedawcy. Ma na to 24 godziny, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić nasz zespół o pomoc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli uzgodniłaś sprawę z sprzedawcą telefonicznie to zlóż reklamację w dyskusji oficjalnie na niezgodność z umową roszczenie zwrot kasy. Ponieważ zakupiłaś tel z wadą prawną tzn że umowa zakupu jest nieważna i zgloś odstąpienie z odpowiedniego art ustawy konsumenckiej powolując się na zapis kodeksu cywilnego art o celowym zatajeniu wady wygooglaj sobie nr art i żądaj zwrotu pieniędzy. Sytuacja najprawdopodobniej taka lombard wziął w zastaw tel z abonamentu nie sprawdził nr imei u operatora, zastaw przeszedł na własność lombardu albo za 1 razową opłatą albo kupujący nie spłacił pożyczki i lombard odsprzedaje dalej. Umowa zakupu jest nieważna już od chwili sprzedaży tell lombardowi bo nigdy nie był własnością osoby co wzięła go na abonament aż nie spłaci rat. 

oznacz moderatorów

Ewa_Ch1
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za klarowne omówienie tematu. Z pewnością skorzystam z tej podpowiedzi. Kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą nie ma żadnego, kontaktujemy się tylko przez allegro. Ostatnio otrzymałam informację, że ma 14 dni na zamknięcie sprawy. Ale ja wcześniej już poinformowałam go, że czekam tylko na zwrot pieniędzy. Inna forma mnie nie interesuje. Od tej pory milczy,

oznacz moderatorów