Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem buty ok. połowy grudnia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani butów ani pieniędzy (24.01.2023)
@Krisk_6191 w szczegółach zakupu masz przyciski do kontaktu ze sprzedawcą , skorzystaj z tego o nazwie ,, zgłoś problem z zakupem ,,
@Krisk_6191 czy chodzi o zamówienie nr ce21c2e1-7d78-11ed-a630-4dba0d7679c2?
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę za ten zakup 5 stycznia 2023 roku. Metodą płatności był przelew tradycyjny, środki powinny być na Twoim koncie w banku lub (jeśli płaciłeś w banku lub na poczcie) na koncie technicznym banku lub poczty.
Sprawdź to proszę, jeśli środków nie ma na Twoim koncie bankowym poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwrotu tej wpłaty, abyś mógł wyjaśniać to z placówką.