Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem zwijak pod kierownicę, otrzymałem go i zamontowałem. Znam zasady montażu bo jestem mechanikiem samochodowym. Podczas montażu urwał się jeden zaczep (są trzy). Po zamontowaniu wcisnąłem do zwijała jedną kostkę z kablami, która odpowiednio wsunęła się i zablokowała , druga z kostek nie chciała wsunąć się w swoje miejsce więc też nie zablokowała się. Próbowałem kilka razy, ale bezskutecznie. Nie ma w środku nic przez co mogłaby się nie wsunąć. Postanowiłem wymontować zwijak i odesłać do sprzedawcy. W ś za wysyłką towaru wysłałem zapytaniem do sprzedającego przyczynę odesłania. Otrzymałem informację, że zwijak był montowany, jest zerwana plomba i wyjmowania blokada oraz urwany jeden z zatrzasków. Nie chcąc się dochodzić poprosiłem o przysłanie zwijaka paczkomatem inpost, ale sprzedawca stwierdził, że może wysłać tylko kurierem a jak ja chcę paczkomatem to muszę wydrukować list przewozowy i wysłać go do niego mailem i on dopiero wyślę mi zwijak. Proszę o ewentualne porady.
Kupic nowy, zwrot sie nie nalezy w calosci bo uszkodziles towar w montazu, sprzedajacy wyceni go na 1gr i tyle zwroci
Ma racje ze kurierem chce wyslac jesli sam mu wyslesz etykiete to za paczke i w jakis stanie dojedzie odpowiadasz ty