anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak rozwiazac problem

adi521
#1 Nowicjusz#

witam.29 grudnia 2023 kupilem sluchawki bezprzewodowe HONOR od sprzedawcy sd_outlet.Przesylka dotarla do mnie 03.01.2024 .Wyjalem sluchawki z opakowania i probowalem sparowac z telefonem.Po kilku probach nieudanychskontaktowalem sie meilowo ze sprzedawca ,polecil mi odeslanie towaru.Odeslaem towar i po kilku dniach otrzymuje odpowiedz i zdjecie sluchawek jakoby jedna z nich jest zlamana.Ja odeslalem sluchawki w satanie bardzo dobrym z pominieciem tego ze prawa nie parowala sie z telefonem.Sprzedajacy pokazuje mi jakies zdiecie ze zlamana sluchawka i twierdzi ze nie uzna reklamacji bo to uszkodzenie mechaniczne.Moim zdanie zdjecie ktore mi wysyla nie przedstawia tych sluchawek ktore byla u mnie .Ja jestem w 100 % pewny ze sluchawki ktore odeslalem nie mialy takiego uszkodzenia.Co teraz zrobic. Dla mnie emeryta strata 130 zl to duza kwota i na dodatek nie czuje sie winny {odeslalem sluchawki cale } ale odeslalem je dlatego ze jedna nie dzialala.Prosze o pomoc.Pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

]

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję i tam opisz problem: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

 a ten zakup był ze Smartem. Ja unikam takich sprzedawców.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@adi521 tzn ze w transporcie od ciebie do sprzedawcy doazlo do uszkodzenia towaru przez przewoznika czyli skladasz sobie reklamacje na usluge przewozu do przewoznika a sprzedawca posiadajac towar ma ci udostepnic protokol szkody jesli zle zapakowales sluchawki to przewoznik odrzuci z dopiskiem ze towar niedostatecznie zabezpieczono 

oznacz moderatorów