Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar, nie dostałem, tej dyskusji nie da się rozpocząć, bo **piiip**oli mi, że nie może znaleźć zamówienia, nigdzie nie ma ani maila ani telefonu, jedna wielka katastrofa.
Tak, a na pewno towar został kupiony na Allegro?, a może jednak na Allegro Lokalnie?
@Client:47705841 Kontakt jest, ale ukryty; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=70d99e7b-80c7-411c-bb2f-1ea90a88d7e8 Klikając po lewej możesz dowolnie zmieniać temat rozmowy.
Dyskusję spróbuj zacząć tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Client:47705841 możesz się z nami skontaktować wybierając czego dotyczy Twój problem. Zaczynasz na tej stronie, a wybierając kolejne kategorie trafiasz np. tutaj, gdzie możesz skontaktować się z nami za pomocą czatu, formularza kontaktowego lub WhatsAppa, możesz też zamówić rozmowę telefoniczną.
Ostatnią zakup dla konta, z którego tutaj piszesz widzę z 17 grudnia. Na Allegro Lokalnie nigdy się nie zalogowałeś, więc może nie sfinalizowałeś transakcji? Czy pieniądze zostały pobrane z Twojego konta? Jeżeli tak, prześlij proszę zrzut ekranu, postaram się to wyjaśnić.
To jest ten zakup. Pieniądze zostały pobrane z konta. Nie mam tego w Moje Zakupy, więc ogólnie nie mam pojęcia o co chodzi.
Nie mam. Nie widać u mnie tego zakupu w ogóle. Pieniądze z konta zeszły. Dostałem od sprzedawcy jakiś automatyczny mail z faktura za zakup i tyle. Nie mam do niego żadnego kontaktu. Tego wątki nie mogę zrobić bo nie wyszukuje mi tego zakupu. Jest to.. dość frustrujące ze nie ma nigdzie żadnej możliwości kontaktu
@bartannus Może kupiłeś z innego konta, a sprawdzasz na innym? Masz maila, że sprzedający otrzymał wpłatę? Masz maila, że kupiłeś przedmiot? Poproś o przywrócenie zakupu do zakładki tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
Ok. Dziś już późno. Jutro się zajmę