Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 11.07.2022 otrzymałam za pośrednictwem Inpost (paczkomat) zakupioną drobną część do roweru.
Ponieważ nie pasowała w dniu 19.07.2022 r. skorzystałem z opcji zwrotu (również przez paczkomat).
W dniu 20.07.2022 r. przesyłka zwrotna została umieszczona w paczkomacie. Zgodnie z Państwa zaleceniami nie posiadała ona żadnej etykiety, a skrytka paczkomatu została otworzona za pomocą przesłanego mi 10 cyfrowego kodu. Otrzymałem potwierdzenie, że zwrot został nadany.
W dniu dzisiejszym tj. 25.07.2022 r. skontaktował się ze mną telefonicznie pracownik InPost i poinformował, że nie otrzymali od Allegro do tego kodu danych odbiorcy (jakiś błąd w systemie teleinformatycznym – czyj nie mam pojęcia). W związku z powyższym są zmuszeni (InPost) do zwrotu paczki do nadawcy czyli mnie. Paczkę otrzymałem od kuriera InPost po 3 godzinach :).
Sytuacja na tą chwilę wygląda następująco:
Ponownie mam przedmiot, który zakupiłem, a który chciałem zwrócić sprzedającemu.
Nie mogę ponownie go odesłać, ponieważ opcja ta jest już wykorzystana na moim koncie w Allegro. Nie znam też adresu do zwrotu.
Dziś mija ustawowy termin (14 dni) na zwrot zakupów wykonanych na odległość.
Z góry dziękuje za pomoc
Marcin
@Zubik_2006 Skontaktuj się proszę z naszym zespołem bezpośrednio przez ten formularz, ale w opisie swojego zgłoszenia koniecznie napisz o jaki zakup dokładnie chodzi. Nasi pracownicy pomogą Ci rozwiązać Twój problem, ale koniecznie napisz do nas zgłoszenie w tej sprawie.
@Zubik_2006 Dziś mija ustawowy termin (14 dni) na zwrot zakupów wykonanych na odległość.
Spokojnie zwrot zgłosiłeś i na 100 % sprzedawca dostał formularz a czas 14 dni na odesłanie liczy się od momentu odstąpienia więc masz czas do 2 sierpnia 🙂 Poinformuj tylko sprzedawcę i napisz do allegro jak radzi @_HolaOla_