Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę wysłać reklamacji bo podawany przeze mnie nr przesyłki nie jest przyjmowany przez formularz, jak skontaktować się telefonicznie z kosultantem czy telefonicznym centrum pomocy allegro?.
Nie chcę przedzierać się przze artyluły bo wszystko co czytałam nie odnosiło się do mojej spraway
wpisz allegro kontakt i opcje kupuje i wybierz temat i i po prawej stronie masz kontakt do wyboru min czat i rozmowa tel
dziękuję
A reklamację możesz złożyć otwierając dyskusję ze sprzedającym: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
a na AL; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
rzeczą jaką zrobiłam był kontakt ze sprzedajacym, ale bez wysłania formularza nic się nie da zrobić. Przy wypełnianiu zaś nr przesyłki , jaki dostałam w wiadomości "nie wchodził".
Dopiero kontakt z konsultantem mi pomógł.