Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę wysłać reklamacji bo podawany przeze mnie nr przesyłki nie jest przyjmowany przez formularz, jak skontaktować się telefonicznie z kosultantem czy telefonicznym centrum pomocy allegro?.
Nie chcę przedzierać się przze artyluły bo wszystko co czytałam nie odnosiło się do mojej spraway
wpisz allegro kontakt i opcje kupuje i wybierz temat i i po prawej stronie masz kontakt do wyboru min czat i rozmowa tel
dziękuję
Bardzo pomocne unfo .Dziękuję
A reklamację możesz złożyć otwierając dyskusję ze sprzedającym: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
a na AL; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
rzeczą jaką zrobiłam był kontakt ze sprzedajacym, ale bez wysłania formularza nic się nie da zrobić. Przy wypełnianiu zaś nr przesyłki , jaki dostałam w wiadomości "nie wchodził".
Dopiero kontakt z konsultantem mi pomógł.
Nie da się
@Client:119473946 możesz zamówić rozmowę telefoniczną, wybierając ją jako sposób kontaktu na formularzu.
jest to takie chore, czytaj cały dzień i nic się nie dowiesz lepiej poszukać firmę na necie i kupić poza allegro. Tu się nic nie dowiesz