Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
SPRZEDAWCA TO [edycja] telefonów nie odbierają na e-mail nie odpowiadają .KUPIŁEM WYRZYNARKĘ I ZEPSUŁA SERWIS NAPISAŁ ŻE ODDAĆ DO NAPRAWY MOŻNA PRZEZ SKLEP
NIE WIEM CO MAM DALEJ ROBOĆ POZDRAWIAM Janusz
@Client:44046938 Jeżeli sprzedawca nie reaguje, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady reklamacji i który Ci pomoże, wtedy sprzedawca szybko odpowie, bo ma taki obowiązek. Nie musisz oddawać uszkodzonego sprzętu do żadnego serwisu, możesz go reklamować u sprzedawcy, masz na to 2 lata od zakupu na podstawie rękojmi. W ramach reklamacji możesz żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny, a także zwrotu wszystkich kosztów. Wszelkie koszty reklamacji ponosi sprzedawca. Poczytaj sobie o rękojmi w necie.