Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przedmiot zakupiony z dostawa do paczkomatu jak teraz zwrócic chce towar w reklamacji jak to zrobic? zeby zwrot był darmowy?
@ilonka139 Żeby był darmowy to zakup musi być z Smartem, robisz zwrot w zakładce kupione, generujesz kod zwrotu i zanosisz do paczkomatu.
Nieprawda, zwrot paczkomatem InPost bez Smarta też jest darmowy.
nie ma takiej opcji
@ilonka139 No więc odeślij towar na swój koszt na przykład pocztą. Adres do reklamacji znajdziesz w zakładce Reklamacja na aukcji.
Mailem wyślij sprzedawcy pismo reklamacyjne. Napisz tam, że jest to reklamacji z rękojmi i że domagasz się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania.
Nie masz obowiązku reklamacji odsyłać za darmo.
Gdyby sprzedawca stwarzał Ci jakiś problem z reklamacją, nie chciał oddać wszystkich kosztów itp, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w której pomoże Ci pracownik Allegro.
@ilonka139 Po pierwsze, za odesłanie towaru w ramach reklamacji sprzedawca powinien Ci zwrócić pieniądze. Możesz więc odesłać na przykład pocztą i domagać się zwrotu kosztu odesłania. Nie masz obowiązku w takiej sytuacji odsyłać za darmo.
Jeśli jednak chcesz za darmo, zrób to tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-skorzystac-z-darmowego-zwrot...
@ilonka139 Jeżeli chcesz reklamować to wysyłasz na swój koszt a sprzedawca po uznaniu reklamacji zwraca Ci koszty .
To też nieprawda. Zgodnie z prawem towar do reklamacji odsyłamy na koszt sprzedawcy. Sąd konsumencki orzekł, że nawet przy nieuznanej reklamacji sprzedawca ponosi ten koszt.
@ilonka139 jeżeli minęło 14 dni od zakupu, to nie masz możliwości darmowego zwrotu. Musisz odesłać na swój koszt, a sprzedawca po uznaniu reklamacji musi zwrócić Ci koszt przesyłki. Możesz tez, dogadać się ze sprzedawcą żeby przysłał kuriera po odbiór rzeczy.
@ilonka139 Reklamacja to nie zwrot i tak jak @LEW433 pisze. Czyli wysyłasz towar na własny koszt do sprzedawcy lub gwaranta pod wskazany adres (z opisem reklamacji lub zgłoszeniem jej elektronicznie) . Jeśli reklamacja zostanie uznana to sprzedawca/gwarant powinien Ci zwrócić koszt wysyłki.