Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W aukcji udostępniono opcję zwrotu darmowego. W zwrotach allegro wybrałam zwrot i wydaje mi się, że nie było tam opcji darmowego zwrotu. W każdym razie pokazuje teraz informację, że towary zostały zwrócone. Jak w tej sytuacji jeszcze wybrać sposób zwrotu takiego zamówienia?
Jeśli pojawia się informacja, że towary zostały zwrócone, to znaczy że podałeś jakiś sposób zwrotu. Nie da się ponownie wybrać sposobu zwrotu. Jeżeli nie masz kodu bezpłatnego zwrotu, odeślij na swój koszt. Możesz też spróbować napisać do Allegro prośbę o przywrócenie możliwości ponownego wygenerowania kodu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c
Jeśli wysyłka nie była smartem, to zwrot też nie będzie za darmo 🙂
Nie, są darmowe zwroty InPost bez Smarta.