Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, czy ktoś próbował uzyskać pozytywnie reklamacje od sprzedającego [edycja]?
kupiłem od niego słuchawki [edycja] i jednej z nich praktycznie nie słychać. na stronie produktu widnieje zapis o gwarancji 2 lata. chciałem z niej skorzystać.
pozdrawiam
Nie korzystaj z żadnych gwarancji, tylko złóż pisemną reklamację z obowiązkowej, 2-letniej dla firm rękojmi - to dla Ciebie znacznie korzystniejsze rozwiązanie. Odsyłasz towar na koszt sprzedawcy i żądasz naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania do reklamacji. Przy wymianie i naprawie sprzedawca także oddaje koszt odesłania. Najlepiej reklamację złóż przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
wtedy sprzedawca ma obowiązek zareagować w ciągu 24 godzin w dni robocze, a po tym czasie możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca będzie musiał załatwić sprawę zgodnie z zasadami i nie może Cię zmuszać do reklamowania z gwarancji. Ty decydujesz, czy korzystasz z gwarancji, czy z lepszej rękojmi. Poczytaj o rękojmi tu; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Nie masz obowiązku odsyłać przedmiotu od razu, wystarczy, że złożysz pisemną reklamację i sprzedawca musi się do niej ustosunkować. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sprzedawca musi Ci zwrócić koszt odesłania towaru nawet wtedy, gdybyś go odsyłał na inną planetę.
Jeżeli będzie problem z reklamacją, napisz tu ponownie. Możesz jeszcze w takim przypadku wystąpić do Allegro z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
To Chiny. Życzę powodzenia.
ADRES DO REKLAMACJI
dziękuję za szybką odpowiedź,
napisałem do sprzedającego dzisiaj, widziałem, że był online więc poczekam do jutra jeśli nie odpowie na mojego maila to założę nową dyskusję
pozdrawiam