Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar jest kupowany, po 20 minutach przychodzi automatyczny list z Alegro, że sprzedawca skasował kod InPost i trzeba poprosić sprzedawcę o nowy. Co więcej, jeśli spojrzysz na śledzenie przesyłki, po liście z Alegro, przesyłka jest już w drodze. Jednocześnie od momentu wpłaty do statusu (paczka w drodze) minęło około pół godziny. Wszystkie dane o sprzedawcach wskazane w nagłówku listu - adres / nip / i tak dalej są takie same. Jeśli spojrzeć na informacje Google o telefonie (https://www.odebractelefon.pl/numer-telefonu/695345520) to raczej negatywne. Jednocześnie oceny sprzedawców wynoszą około 100%. Istnieje wrażenie, że to oszustwo. Jak postępować w takiej sytuacji? dzięki
@Client:50811558 Coś nie jasne dla mnie jest to twoje wyjaśnienie, co sprzedający skasował? Jaki masz status w zakładce "Moje zakupy".
A ja Cie proszę żebyś podał dokładny adres @ z którego przyszła ta informacja o jakimś niby skasowanym numerze, kodzie. Absolutnie nie wciskaj żadnych linków w tym @. Coś tu śmierdzi ale nie wiadomo narzazie co. Konta które podałeś wyglądają na wiarygodne. Daj nam więcej informacji.
adres @ z którego przyszła ta informacja -> powiadomienia@allegro.pl
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Moderacja, o co tutaj chodzi w tym @. Czy sprzedający usunął numer nadania?
@Client:50811558, czy możesz zamieścić zrzut ekranu z tą wiadomością? Możesz podać numer zamówienia, o którym mówisz?
Dyskusja może zostać zamknięta. sprzedawca przedstawił wszystkie niezbędne wyjaśnienia, dlaczego tak się stało, oraz paczke. Dziękuję wszystkim za udział w tematcie.