anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak to jest z usuwaniem ocen

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

Nie rozumiem dlaczego Allegro pozwala na negatywne opinie gdzie podczas dyskusji udowadnia się kupującym że głośnik został uszkodzony z powodu nieprawidłowego użytkowania oraz odrzuca się reklamacje. Przez to że jest brak wyzwisk bądź bardzo niewielu ich restrykcji mogą oczerniać firmę tylko i wyłącznie dlatego że nie uzna się reklamacji po ich myśli 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

mdrogeria
#21 Demiurg#

 oceny są subiektywne 

oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

Allegro powinno też brać pod uwagę że jeżeli udowadnia się dlaczego reklamacja jest negatywna a klient specjalnie informuje że wystawi opinie by ostrzec innych to dla mnie jest jednoznaczne z próbą zmuszenia do zmiany decyzji reklamacyjnej 

oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

Oraz powinni brać pod uwagę kiedy produkt został wysłany od dnia zgłoszenia dyskusji. Z powodu że minął miesiąc i mimo wszystko poczekaliśmy na podesłanie sprzętu. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:107242458 rozumiem Twoją perspetywę, natomiast proszę zwróć uwagę na fakt, że zgodnie z prawem kupujący ma prawo do swojej opinii, a my nie mamy prawa w to ingerować jeśli opinia nie narusza zasad czy regulaminu.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

W tym przypadku opinia została wystawiona po odrzuconej reklamacji i zostało to opisane w dyskusji. Nie jest to opinia subiektywna. Dodatkowo uszkodzenie sprzętu było zupełnie inne i klient wysłał sprzęt mimo wszystko po miesiącu a nie do 14 dni. Taka opinia nie jest subiektywna jest złośliwa.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:107242458 jeśli uważasz, że opinia narusza prawo to masz możliwość skierowania sprawy na drogę prawną. My podjąć działań nie możemy w takiej sytuacji.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

Uważam że jako serwis allegro powinniście zmienić sposób oceniania nas przez klientów zwłaszcza że macie podgląd do dyskusji a nie czekać aż będą zakazane przez was słowa. Zwłaszcza że to Wy układanie regulamin jak działa wasza platforma. Skoro udowadnia się klientowi że wada nie jest wada ukrytą a spowodowana złym użytkowaniem i rozerwaniem części sprzętu. 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

 mnie wystawiła opinie osoba która wcześniej mi groziła ze kupi dla  i da negatywa 

oczywiście - allegro nie widzi problemu 

czy to tez nazywacie subiektywną oceną 

żal 

na allegro sprzedaje się coraz gorzej 

nie możesz podskoczyć klientowi bo ten zaraz wystawi nagtwa a to wiaze się z niska jakością 

i nie masz wyników oraz bloka dostajesz za niską jakość sprzedaży 

Dramat 

uruchomiałam Shoppera, jak tylko sprzedaż mnie zadowoli znikam stąd 

oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

I o to mi właśnie chodzi kupujący może dosłownie wszystko. Czy to zwroty z powodu bo dobrało się coś do smarta, czy to że nie uznasz reklamacji udokumentuje się to zdjęciami a nie patrzą ile reklamacji się rozpatrzyło pozytywnie. Skoro mogą korzystać z AP i no allegro im nie uzna to też powinno się oceniać ich własne reklamacje. Ewentualnie brak możliwości oceniania skoro wypłaca się im kasę z AP

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:107242458 są określone zasady w regulaminie, kiedy możemy usunąć opinię. Natomiast jeśli nie narusza ona naszego regulaminu nie możemy usuwać takich opinii. Sprzedający może skierować sprawę na drogę prawną i tam domagać się swoich praw.

@AlleMakijazPL jeśli zgłosiłeś do nas taką sytuację, proszę o nr zgłoszenia, zweryfikuję to.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

 BARDZO PROSZE zgłoszenie o grożeniu mi był konsultowany 48986187

otrzymałam taka odpowiedz 
Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość.

Zostałam powiadomiona, że nasz dział bezpieczeństwa podjął odpowiednie kroki względem wskazanego użytkownika.

 

odczekała kilka tygodni i dokonała zakupu , ja go wysłałam 

Pani zgłosiła zwrot - ja zwróciłam środki 

po czym wystawiła negatywa 

Zgłosiłam to do was w zgłoszeniu o numerze  "50220838

W związku z tym po weryfikacji widzę, że obie sprawy zarówno 48986187 jak i ta 50220838 dotyczy tego samego zgłoszenia.

Dodatkowo kwestia komentarza została poruszona przez Państwo w sprawie 48986187.

Widzę również po weryfikacji, że komentarz nie daje mi możliwości ingerencji. Kupujący porusza kwestie jakości produktu do czego ma prawo w komentarzu transakcyjnym.

nie no fantastycznie  brak słów dosłownie 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@AlleMakijazPL zweryfikuję to. Proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

 jak pan ma chęć 

ja juz się pogodziłam z tym , że kupujący mogą wszystko a my sprzedający musimy tańczyć jak nam zagrają .

W swoim sklepie mogę robić co uważam 

natomiast tutaj musze dostosowywać się do portalu Allegro 

i naginąć prawo zwrotu 

trzymać palce kupującemu z obawy o opinie 

każdy tak ma sprzedając tutaj - 

 

oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

I to się zgodzę z Tobą. Musimy wszystko robić pod kupującego nawet jak coś się stanie ze sprzętem z ich winy to najlepiej przyznać im zwrot by tylko nie wystawili negatywa bo po odrzuceniu reklamacji obrzucają nas błotem. Po odrzuconej reklamacji mogą ponownie otworzyć dyskusje i znowu zareklamować sprzęt z innego powodu a wiadomo że chodzi o to samo co wcześniej. I tak w kółko a Ty musisz wszystko zgodnie z ich regulaminem bo oni boją się by sprzedający nie nadużywali ale idzie to bardziej w stronę kupującego że on może nas obsmarować błotem bo to subiektywna opinia że coś zepsuł. 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

Client:107242458 no zobacz - jakaś kobieta do mnie napisała w styczniu o produkt 

abym jej potwierdziła oryginalność 

Odpisałam, ze może pani przyjechać do mnie i sama to zweryfikować przy mnie 

co chwile się czegoś czepiała Prosiła  o zdjęcia -  robiłam wszystko co chciała, 

ale Pytającej  wiecznie coś nie pasowało, aż  w końcu przestałam odpowiadać,  uznałam bowiem ze to żadnej klient , tylko pismak .

po 2 dniach bez odpisywania napisała mi to

Powiem bez ogródek.. ja kupię od pani ten krem, ale jeśli się okaże podróbką, a to wyczuję to panią zniszczę, nie tylko na Allegro. A że jestem dziennikarką i osobą publiczną tym bardziej to upublicznię, jeśli produkt, który od pani kupię okaże się fiaskiem. Zrobię zdjęcia i puszczę je do netu

Możemy tak się umówić? 🙂

 Zgłosiłam to do nich - ci odpisali mi ze :

dziękuję za wiadomość.

Zostałam powiadomiona, że nasz dział bezpieczeństwa podjął odpowiednie kroki względem wskazanego użytkownika.

 pani się wystraszyłam pozornie bo juz nie odpisywała 

po miesiącu kupiła coś wtedy nawet nie wiedziałam ze to właśnie ta osoba dopiero jak zrobiła zwrot - coś mi zaświtało 

Allegro nie widzi problemu a ja nie mam jak się bronić chyba ze pojde do sądu 

oczywiście nigdzie nie pójdę bo zanim się sprawa zakończy minie rok i opinie pójdzie do archiwum 

przykre to jest ale co zrobisz - 

 

 

oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

Raz mieliśmy sytuację że komuś nie przyznaliśmy reklamacji. Z rok temu zaczął kupować na innych naszych profilach i hit byl taki że kupował coś, czekał aż wyślemy po czym dawał negatywa i zwrot bez podania przyczyny. Groziły nam blokady przez niego 😕 fart taki że znaleźliśmy na czacie ko konkretnego konsultanta który przyjrzał się sprawie i pomógł. Ale na takich trafić to jest wyczyn. 

 

Kiedy była babka głupia głośnik zaznaczony używany. Napisała opinie że przyszedł że śladami użytkowania a głośnik miał być nowy. Allegro też nie usunęło opinii. Głupota to jest to że mają 90 dni na opinie sprzętu ;/ powinno być góra miesiąc. 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

najgorsze jest to że nie możesz nawet takiego zablokować 

bo musi kupić coś 3 x u ciebie i tylko na 180 dni  

gdybym mogła to bym ją zablokowała a chciałam to odpisał mi na czacie Konsultant ze nie mogę i efekt taki ze kupiła wystawiła negatyw ale to subiektywna przecież ocena 

oznacz moderatorów

Client:107242458
#9 Pomysłodawca#

Najlepsi są Ci co kupują a nagle chcą rekompensatę bo nagle magicznie coś jest nie tak. Mimo że ma zdjęciach już daje się dosłownie wszystko co produkt zawiera. Opisuje dokładnie co jest w zestawie. 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

ostatnio gość kupił u mnie perfum 

pomyliłam się i wysłałam mu perfum , ale omyłkowo inny Różnica-  była bardzo niewielka ten sam ale Ten był Scenic a tamten la perfum ale nuty , butelka podobna 

Zgłosił, ze może zostawić go ale chce coś tam w zamian gratisowy po zwrocie Versace on akurat był tani itd wiec się zgodziłam 

to był moj błąd: 

Pan uznał, ze jak ja taka hojna to będzie mnie doił bez końca

Kupił za jakis czas perfum inny, i zgłosił ze cos tam przecieka 

poprosiłam o zwrot 

naciskał o - rekompnastę 

ja nie bardzo chciałam wiec zaczał mnie juz straszyć negatywem 

ok mowie ile chce on 110 masz wysłałam

i blok

napisał mi ostatnio ze bardzo mnie lubi i chce dalej kupować ja napisałam m mu ze nie chce takich klientów , wyjaśniłam   mu dlaczego 

codziennie mi wypisuje dzień dobty i czy zmiennie zdanie 

nie , nie zmiennie zdania 🙂 raz można mnie nazwijmy to  " omamić ", ale widac było ze ona taki z natury .

 

oznacz moderatorów