Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie , jak to w praktyce wygląda? Zakupiła produkt z konkretna datą wysyłki o ile nie było wysyłki anulowała zamówienie . Produkt nie został wysłany . Kiedy upomniałam się sprzedającemu o zwrot należności powiedział że zrobił zwrot przez Allegro i to Allegro blokuje kasę . Czy to prawda? Czy nie?
nie ,allegro nie blokuje środków . Zwrot idzie zwykle 3 dni robocze pod warunkiem ,że sprzedawca go zlecił .
Napisz tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
szybko odda 😁
Dziękuje za pomoc
@37063104, widzę, że otrzymałaś od nas wiadomość mejlową w tej sprawie. Zwrot został zlecony wczoraj i dziś do końca dnia powinien zostać zaksięgowany na Twoim koncie. 🙂