
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłem przedmiot i go opłaciłem. Jednak sprzedawca poinformował mnie o niemożności realizacji i poprosiło zgodę na anulowanie transakcji, na co się zgodziłem. Wkrótce sprzedawca zwrócił mi całość poniesionych kosztów.
Jak w takiej sytuacji usunąć transakcję z "Moje zakupy", gdzie figuruje do tej pory ze statusem opóźnienia w dostawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wchodzisz w "Moje zakupy" klikasz po prawej stronie w :
trzy kropki i jak się rozwinie masz "ukryj zakup" i już.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
O tym "ukryj" znalazłem wcześniej. Myślałem, że jest gdzieś opcja "Anuluj zakup" dla takich przypadków jak mój. Ale dzięki wielkie!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po prostu nic kompletnie z tym nie musisz robić.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fluffy_pl w ach zakupu powinna być możliwość wybrania anulowania lub zwrotu zakupu. Wszyscy odpowiedzieli Ci zgodnie z zadanym Ci pytaniem. A dopiero później doprecyzowałeś swoje pytanie.