Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot i go opłaciłem. Jednak sprzedawca poinformował mnie o niemożności realizacji i poprosiło zgodę na anulowanie transakcji, na co się zgodziłem. Wkrótce sprzedawca zwrócił mi całość poniesionych kosztów.
Jak w takiej sytuacji usunąć transakcję z "Moje zakupy", gdzie figuruje do tej pory ze statusem opóźnienia w dostawie?
Wchodzisz w "Moje zakupy" klikasz po prawej stronie w :
trzy kropki i jak się rozwinie masz "ukryj zakup" i już.
O tym "ukryj" znalazłem wcześniej. Myślałem, że jest gdzieś opcja "Anuluj zakup" dla takich przypadków jak mój. Ale dzięki wielkie!
Po prostu nic kompletnie z tym nie musisz robić.
@fluffy_pl w ach zakupu powinna być możliwość wybrania anulowania lub zwrotu zakupu. Wszyscy odpowiedzieli Ci zgodnie z zadanym Ci pytaniem. A dopiero później doprecyzowałeś swoje pytanie.