anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć wystawioną ocenę sprzedającemu

marta_wroclaw1
#8 Zapaleniec#

Witam, może ktoś miał podobny problem... Pomyłkowo (oceniając kilka zakupów jednocześnie) pozytywnie oceniłam sprzedawcę, który na taką ocenę nie zasłużył. Jak mogę unieważnić dobrą ocenę? Z góry dziękuję za pomoc. Marta 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marta_wroclaw1 jeśli chcesz zrezygnować z oceny możesz zrobić to w następujący sposób: 

Sprzedający może wystąpić z wnioskiem o unieważnienie oceny w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.

Jeśli to zrobi, otrzymasz od nas e-mail z informacją.

cloudcloud_0-1597061158193.jpeg

 

Aby potwierdzić usunięcie oceny, w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości kliknij w niej przycisk [usuń ocenę]. Jeśli wiadomość nie dotarła na Twoją skrzynkę odbiorczą, sprawdź folder Spam lub potwierdź usunięcie w szczegółach danego zakupu, w zakładce Kupione.

Sprzedający może wystapić z prośbą o usunięcie oceny tylko raz do danego zamówienia. Jeśli się zgodzisz - wówczas nie będzie ona wpływała na ogólną ocenę sprzedającego.

Możesz ponownie ocenić to samo zamówienie, pod warunkiem, że nie minęło jeszcze 90 dni od zakupu.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@cloudcloud ale ona jest kupującą 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Knowhere jest to rozwiązanie dla kupujących - link do naszej pomocy: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-usunac-ocene-wystawiona-sprzedajacemu...

 

W razie wątpliwości można skorzystać z opcji formularza, czatu lub telefonu.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud Owszem, ale jakoś nie wydaje mi się, aby sprzedający zgodził się na usunięcie pozytywa tylko po to, żeby w zamian dostać negatywa😉

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

PS Jak tak patrzę, to wg mnie jest to rozwiązanie dla sprzedających (bo jedynie oni mogą wystąpić o unieważnienie komentarza), a nie dla kupujących (mimo że podlinkowany artykuł jest w takim dziale pomocy, IMHO, błędnie).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Knowhere żeby nie było jest też rozwiązanie dla sprzedawcy 😄 - w tym miejscu.

 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud Ależ koleżanka dzisiaj dowciapna😛

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Knowhere czasem mi się zdarza laughing

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud I dodatkowo przez pomyłkę wystawiła pozytywa zamiast negatywa😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Knowhere jakże pozytywne zakończenie dnia . ,,, kupujący się pomylił !!!!! ,,,, niebywałe undecided

oznacz moderatorów