Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem nowy odkurzacz firmy Kerch. Po pierwszym użyciu odkurzacza byłem dość zadowolony ale miałem problem ze szczotką, napisałem wiadomość do sprzedającego o zaistniałej sytuacji, kazali odesłać zepsuta szczotkę. Szczotki nie odesłałem ponieważ mechanizm wysuwający włosie w szczotce się odblokował i zaczął chodzić w miarę płynnie. Po drugim/trzecim użyciu odkurzacz zaczął dramatycznie szybko tracić moc ssania (na aukcji było napisane że jest super mocny etc.). Założyłem dyskusje ze sprzedającym żądając zwrotu pieniędzy. Sprzedający stwierdził że muszę odesłać odkurzacz który będzie odczyszczony "jak nowy" i wszystko będzie ok. Po czym poinformowałem sprzedającego wraz z załączonym zdjęciem że jedynie pojemnik na kurz jest nie do doczyszczenia. I co mam w chwili obecnej zrobić? Wysłać odkurzacz? Sprzedający zwlekał z odpowiedzią po czym odpisał że to będzie rozpatrywał dział reklamacji. Dyskusja się zakończyła z powodu przekroczenia czasu. Wystąpiłem z wnioskiem o rekompensate za zakup z Allegro. Na następny dzień sprzedający odpisał na moją pierwszą wiadomość dotyczącą szczotki, abym przedstawił druk wysyłki. A Pani obsługująca sprawę z allegro dziś odpisała mi iż sprzedający podjął dialog i zachęca do ów dialogu. Pozdrawia i życzy miłego dnia. W chwili obecnej nie mogę otworzyć dyskusji ze sprzedającym, wniosek z ochrony kupującego jest już wg allegro zakończony, jego też nie mogę ponownie otworzyć. I zostałem na lodzie. Ani odkurzacza zgodnego z opisem aukcji ani pieniędzy. Czy coś mogę jeszcze zrobić aby wyegzekwować zwrot towaru? (Odkurzacz zakupiony w lutym roku bieżącego)
@Client:46790635 Oczywiście że musisz odesłać jak towar reklamujesz, nie odeślesz sprzedający ma prawo odrzucenia reklamacji, reklamuj z tytułu rękojmi, za towar odpowiada sprzedający a nie producent, Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, po uznanej reklamacji sprzedający zwraca Ci koszty odsyłki.
Na jakiej podstawie chce otrzymać zwrot pieniędzy skoro nie odesłałeś odkurzacza na reklamacje? Złożyłeś reklamacje i musisz dostarczyć produkt do sprzedawcy żeby mógł go sprawdzić. Dyskusja na Allegro nie jest do tego potrzebna. Wyślij odkurzacz i powiadom o tym sprzedawcę emailem, później czekaj na decyzję czy reklamacja będzie uznana czy nie.
@Client:46790635 Możesz prowadzić ten dialog poprzez centrum wiadomości. Jeżeli nadal będziesz napotykać na problemy napisz do allegro przez ten formularz