anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak uzyskać kod dostępu

Client:110830778
#7 Wielbiciel#

W moich zamówieniach mam napisane, że paczkę mam do odbioru, jednak nie uzyskałam żadnego kodu, ani na aplikacji ani w sms. 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mwmonety
#21 Demiurg#

Na górnym pasku masz ikonkę z "furgonetką" ,tam sobie wejdź i sprawdź.

oznacz moderatorów

Client:110830778
#7 Wielbiciel#

Właśnie tam wchodziłam, i jest napisane ,,odbierz przesyłkę” bez żadnego kodu, a nawet wyżej również mam przesyłkę już do odebrania, z kodem odbioru. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:110830778
#7 Wielbiciel#

IMG_3609.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dla nas obrazek jest niewidoczny do czasu zatwierdzenia przez moderację, co tam jest?

oznacz moderatorów

Client:110830778
#7 Wielbiciel#

Jest screenshot, gdzie napisane, ze jest problem z przesyłką, ale pod spodem, jest, że jest ona gotowa do odbioru. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Poprawne dane podane ? Na którymś kanale (e-mail, sms, platforma) powinno być informacja o odbiorze paczki i kod odbioru.

oznacz moderatorów

Client:110830778
#7 Wielbiciel#

zamawiałam kilka rzeczy w tym samym czasie, wszystkie mi przyszły bez żadnego problemu tylko, coś z tą paczką jest nie tak, pokazuje mi komunikat, że problem z przesyłką, ale pod spodem, napisane jest, że gotowa do odbioru, ale ani na mailu, sms i stronie nie mam go podanego. 

oznacz moderatorów

Client:110830778
#7 Wielbiciel#

Pojadę może do tego punktu, gdzie ja zamawiałam, bo jeszcze jedną paczkę mam do odbioru, aczkolwiek bez tego kodu nie będę w stanie nic zrobić 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to punkt, nie automat paczkowy?

oznacz moderatorów