Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W moich zamówieniach mam napisane, że paczkę mam do odbioru, jednak nie uzyskałam żadnego kodu, ani na aplikacji ani w sms.
Na górnym pasku masz ikonkę z "furgonetką" ,tam sobie wejdź i sprawdź.
Właśnie tam wchodziłam, i jest napisane ,,odbierz przesyłkę” bez żadnego kodu, a nawet wyżej również mam przesyłkę już do odebrania, z kodem odbioru.
Dla nas obrazek jest niewidoczny do czasu zatwierdzenia przez moderację, co tam jest?
Jest screenshot, gdzie napisane, ze jest problem z przesyłką, ale pod spodem, jest, że jest ona gotowa do odbioru.
Poprawne dane podane ? Na którymś kanale (e-mail, sms, platforma) powinno być informacja o odbiorze paczki i kod odbioru.
zamawiałam kilka rzeczy w tym samym czasie, wszystkie mi przyszły bez żadnego problemu tylko, coś z tą paczką jest nie tak, pokazuje mi komunikat, że problem z przesyłką, ale pod spodem, napisane jest, że gotowa do odbioru, ale ani na mailu, sms i stronie nie mam go podanego.
Pojadę może do tego punktu, gdzie ja zamawiałam, bo jeszcze jedną paczkę mam do odbioru, aczkolwiek bez tego kodu nie będę w stanie nic zrobić
A to punkt, nie automat paczkowy?