Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy ani produktu a zakończyli dyskusje z powodu braku odpowiedzi
Jakiej odpowiedzi? masz tam po lewej odznacz dyskusje jako nierozwiązana a wówczas dostaniesz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę.
@Client:58190239 Czy możesz wskazać numer zamówienia, której dotyczy dyskusja?
@Client:58190239 Jeżeli to Ty nie odpowiadałeś w dyskusji, to do kogo masz pretensje?
Jak podasz numer zamówienia to miła Pani Moderatorka wznowi Ci dyskusję i w tej dyskusji napisz, że chcesz zwrotu pieniędzy, i pilnuj, żeby w niej odpowiadać i ewentualnie ponaglać sprzedawcę. Po kilku dniach będziesz mogła poprosić o pomoc Allegro. Jeżeli po 14 dniach nadal nie dostaniesz pieniędzy, będzie mogła poprosić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.
Tylko pilnuj tym razem tej dyskusji. Powodzenia.