Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam !!!!Miesiąc temu odesłałam towar który był na gwarancji,próbuje się skontaktować ze sprzedającym zero odzewu.Co zrobić?
Tu napisz to się odezwie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dziękuje!!!!!!!!
A co w przypadku, gdy nie mogę już otworzyć dyskusji ze sprzedającym, bo minęło ponad 180 dni od zakupu?
jesli chcesz zglosic reklamacje to napisz najpierw wiadomosc do sprzedajacego i wyjasnij co i z jakiego powodu zglaszasz i poczekaj na odpowiedz, powinien poprosic cie o przyslanie towaru na wlasny koszt na reklamacje pod wskazany przez niego adres plus jakies papiery np protokul reklamacji. jesli reklamacje uzna zwraca ci koszt wysylki na podstawie dowodu zaplaty za usluge transportowa
Cały problem był opisany szczegolowo do sprzedającego. Niestety sprzedający nawet nie poprosił o wysłanie towaru w celu dalszej weryfikacji szkody, mimo ze taka propozycja była z naszej strony. Obecnie serwis allegro analizuje całą sprawę. Zobaczymy... Mam nadzieję że reklamacja zakończy się pomyślnie. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.
@monis51 Czy prowadzisz dyskusję ze sprzedającym?
Witaj,narazie napisał że postara sie rozwiązać tą sprawe
@monis51 podaj proszę numer tego zamówienia 🙂
12091063163
Dzień dobry, obecnie serwis allegro weryfikuje całą sprawę. Mam nadzieję, że uda się zakończyć reklamację pomyślnie. Poinformuję na bieżąco. Dziękuję serdecznie za zainteresowanie 🙂