Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W trakcie płacenia za 3 książki oraz za przedłużenie na 1 rok umowy Smart-coś poszło nie tak na stronie mojego Banku z ktorego chciałem przelać kwotę(ok~80,00 zł). Chcę powtórzyć procedurę zakupu ale już zakup jest niemożliwy.info=brak takich pozycji u sprzedawcy.Ponieważ były to książki u niego, po 1 egzemplarzu to one chyba zostały zablokowane przez moje postępowanie i nie mogę ponowic ich zakupu .Jak mogę wrócić do ponownego zakupu?
Jak nie ma towaru to nie wrócisz, ale skontaktuj się ze sprzedającym i wznowi ofertę a ty kupisz. A w zakładce "Moje zakupy" jaki masz status?
@halo7 Nie powtarzaj procedury zakupu, tylko w zakładce Moje zakupy anuluj płatność. Następnie Ponów płatność za ten sam zakup.