Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam 22.03.2022 roku od firmy Sanitline lampę bakteriobójczą Philips 6V
Po ponad roku używania lampa przestała działać.
W związku z tym w lipcu 2023odesłałam do sprzedającego towar w ramach gwarancji 24 - miesiące.
Otworzyłam również dyskusję ze sprzedającym. Dostałam od niego informację, że towar został odesłany w połowie sierpnia 2023 do producenta, który miał 2 tygodnie na odpowiedź.
Do dzisiaj nie wiem, co z moim towarem, kilkakrotnie dzwoniłam, przeważnie nikt nie odbierał, a jeśli już odebrali telefon, to miałam zapewnienia, że to sprawdzą i oddzwonią, oczywiście nigdy tego nie zrobili.
Jestem zażenowana postawą tej firmy, którą szczerze odradzam.
Chcę jednak otrzymać z powrotem naprawioną lampę, za którą zapłaciłam i funkcjonowanie bez niej bardzo mi utrudnia życie.
@Malgorzata031269 W takim wypadku najlepszym wyjściem będzie kontynuowanie dyskusji ze sprzedawcą. Nasi doradcy z pewnością udzielą Ci pomocy.
@Malgorzata031269 Z ta gwarancją tak jest bo mają czas i to wykorzystują a nie było wysłać na reklamację z tytułu rękojmi ? Teraz tylko dyskusja i po 14dniach odznacz jako nierozwiązaną.
@LEW433 przy rękojmi, po ponad roku, Kupujący musiałby udowodnić, że wada istniała w chwili wydania towaru.
Jak to była reklamacji z tytułu gwarancji, to stroną jest gwarant (najczęściej jest nim producent), a nie sprzedawca (chyba że gwarantem jest sprzedawca).
Jeżeli chodzi o gwarancję Philipsa, to jest ona udzielana, nabywcy końcowemu bezpośrednio i w celu skorzystania z naprawy gwarancyjnej kupujący powinien skontaktować się z firmą Philips. Sprzedawca nie bierze udziału w procedurze reklamacyjnej.
Co do terminów to określają je warunki gwarancji, a w przypadku kiedy gwarancja ich nie określa, gwarant ma 14 dni na naprawę od daty dostarczenia produktu do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. Tak więc terminu nie liczymy od daty zgłoszenia do sprzedawcy, lecz od dnia kiedy serwis otrzyma produkt (nawet jak sprzedawca będzie trzymał reklamowany produkt przez pół roku, to i tak termin ten nie wlicza się do terminu naprawy).
Co do zasady prawo nie wtrąca się w gwarancję, a jej udzielenie jest w pełni dobrowolne.
ps. Produkty profesjonalne mają inne warunki gwarancji.