Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot przez allegro Smart. Paczkomat twierdzi, że podany kod jest nieprawidłowy. Próby były wielokrotne, także po zapewnieniach pan z Inpostu i z allegro, że już powinien działać. Reklamacja złożona w i post i na allegro. Czas do końca zwrotu ucieka, a ja nie mam jak zwrócić towaru. Pani z Inpostu stwierdziła, że ten kod nie będzie już działał i mam poprosić o nowy z allegro, ale na allegro cisza... Jak wygenerować nowy kod? Gdzie się zwrócić?
@czylina Sam nie wygenerujesz nowego kodu, tylko odpowiedni dział Allegro może Ci pomóc. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
dziekuje
O nowy kod możesz prosić tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e